woensdag 8 juni 2016

First Post Ever!

This is so exciting: my first post ever! I've been wanting to do this for so long and now it is finally happening.

Spannend, hoor: mijn eerste blogbericht ooit! Ik wil dit al zo lang en nu komt het er eindelijk van.

What are my intentions?

This is a blog about crochet and everything crochet-related. I want to show you the things I make: both other people's designs and my own. I might write a post about yarn I like, or dislike. About my favourite hooks. Crochet books that I bought. Maybe, every now and then, a bit of my private life might seep through, who knows.

Wat zijn mijn bedoelingen?

Dit is een blog over haken en haakgerelateerde dingen. Ik wil je de dingen laten zien die ik maak: zowel eigen ontwerpen als die van anderen. Ik kan een bericht schrijven over garen dat ik leuk vind, of niet leuk. Over mijn lievelingshaaknaalden. Over een haakboek dat ik gekocht heb. Misschien sijpelt er af en toe ook wel een stukje van mijn privéleven door in een berichtje, wie weet.



What am I all about?

There is one word to describe my kind of crochet: colour! Colours make me happy. Yarn makes me happy. I make my own designs and they are almost always very colourful. Sometimes I follow other people's patterns, but even then, I usually choose my own colour scheme.

Waar draait het bij mij allemaal om?

Ik kan mijn soort haken met één woord omschrijven: kleur! Kleuren maken me blij. Garen maakt me blij. Ik maak eigen ontwerpen en die zijn bijna altijd erg kleurrijk. Soms volg ik de patronen van anderen, maar zelfs dan kies ik meestal voor een eigen kleurschema.







I write in English, because it broadens the scope of this blog immensely. My mother tongue is Dutch (or Flemish, seeing as I'm from Belgium, but that's basically the same thing). I will provide for a Dutch translation of every post. I also speak Swedish (a fascination of mine...). Comments in those three languages are guaranteed to be understood.

 Ik schrijf in het Engels omdat dat het bereik van deze blog zoveel groter maakt. Mijn moedertaal is Nederlands (of Vlaams aangezien ik uit België kom). Ik voorzie voor elk bericht een Nederlandse vertaling. Ik spreek ook Zweeds (ben ik door gefascineerd...). Commentaren in die drie talen zijn meer dan welkom.

That's it for now. An exciting new journey begins!

Dat was het voor dit eerste bericht. Dit is de start van een spannende reis!
 
Keep on dreaming!

An

Geen opmerkingen:

Een reactie posten